Навчально-методичний центр ПТО
у Полтавській області
Навчально-методичний центр ПТО
у Полтавській області
Анонс
23.11
Секція педагогічних працівників професій легкої промисловості
ГОЛОВНА СТОРІНКА
Кадровий склад
Плани роботи
Освітній простір
ПТНЗ області
Контакти
Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість


Меню сайту


Категорії новин
Різне [82]
Різні новини (привітання, побажання, цікавинки та інше...)

Організаційно-методичні заходи [219]
Новини про семінари, конкурси, творчі групи та інші заходи організаційно-методичного напрямку

Публіцистика [3]
Новини про друковані видання(методичні листи, посібники, підручники, рекомендації...)

Нормативні документи [6]
Дана категорія містить різні нормативні документи:накази, положення та ін...

Новини ПТНЗ [78]
Новини ПТНЗ Полтавської області

 

Інформація про досвід

 

Фах: «Дошкільне виховання. Іноземна мова та література».

Тема: Використання інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови.

Мета: Підвищення ефективності уроку іноземної мови, впровадження

педагогіки співробітництва та використання мультимедійних технологій у процесі навчання

Актуальність: Сьогодення вимагає зміни підходу до навчання учнів, а тому вкрай важливим стає поєднання оптимальних форм і методів навчання. Широке використання мультимедійних технологій навчання, врахування індивідуальних особливостей та можливостей  учнів, що лежать в основі педагогіки співробітництва, а також зміна стандартної на уроці дії «учитель – учень» на взаємодію «порадник – учень» сприяють підвищенню ефективності уроків при навчанні іноземній мові.

Короткий зміст: Педагогіка співробітництва та використання новітніх технологій, безперечно, дають прекрасні можливості як для учнів, так і для наставника. Інтерактивні методи навчання стають невід'ємною частиною сучасного уроку. Викладач повинен зацікавити, навчити любити свій предмет, переконати у його важливості, і лише тоді - навчання приноситиме задоволення від уроку дитині і учителю. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі урізноманітнює сірі будні учіння.

   Загальновідомо, що у підлітковому віці спостерігається поява потреби у одержанні власного досвіду, прагнення дорослості, бурхливий розвиток фантазії та уяви. Оскільки структура особистості містить інтелектуальну, емоційну та соціальні сфери, то для розвитку кожної сфери та особистості загалом необхідна активізація внутрішніх індивідуальних потенціалів вихованця, а це можливо при тісній взаємодії з дітьми. Пасивне сприйняття матеріалу ніколи не дає такої результативності, як активна співпраця учителя і учня в процесі спільної підготовки до уроку. Саме нестандартні уроки дають можливість дитині розвивати свої творчі здібності, спонукають мислити критично, шукати нові підходи до вирішення проблемних ситуацій, сприяють формуванню всебічно розвиненої особистості.

   Важливою складовою успішного навчання учнів є їх взаємодія з викладачем. На різних етапах уроку доцільно використовувати різноманітні форми і методи роботи з учнями, стимулювати їх інтерес до вивчення англійської мови, формувати почуття колективізму та значимості. Якщо учень не боїться робити помилки, коли говорить англійською мовою, якщо кожний виконує посильні вправи, якщо урок цікавий, то, безперечно, викладач виступає у ролі порадника і завжди може скоригувати роботу на уроці.

   Основні показники результативності:

Ефективність використання інтерактивних технологій навчання наведено у таблиці.

Аналіз успішності учнів з англійської мови у 2013- 2016 р.р.

 

1 курс

2 курс

2013 - 2014

1 семестр

19.3%

47.6%

Річна

46.3%

54.2%

 

2 курс

3 курс

2014-2015

1 семестр

54.5%

55.1%

Річна

55.3%

56.8%

 

3 курс

 

2015-2016

1 семестр

56.2%

 

Річна

58.7%

 

 

   Результативність використання інтерактивних методів навчання у поєднанні із застосуванням мультимедійних технологій навчання показано на наступній діаграмі, де підвищення якості знань та засвоєння програмного матеріалу учнями з англійської мови в одній і тій же групі спостерігається у випадках, де домінує кількість уроків з використанням саме інтерактивних технологій.

Аналіз успішності учнів групи ОС – 11 2015 – 2016 н. р.

1-6 балів 

7- 12 балів

   Адреса вивчення досвіду:  Державний професійно-технічний навчальний заклад « Професійний аграрний ліцей» м. Кобеляки

   Інформація про узагальнення досвіду:  методичний посібник «Використання інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови».

   Досвід презентовано на засіданні навчально-методичної ради НМЦ ПТО у Полтавській області 2012 року. Досвід вивчався на рівні області у 2012-2013 навчальному році .

   Досвід  може бути використаний у всіх ПТНЗ області

Корисні посилання



Законодавство України  Законодавство України

Комітет з питань науки і освіти Комітет з питань науки і освіти

Міністерство освіти і науки України Міністерство освіти і науки України

Інститут модернізації змісту освіти Інститут модернізації змісту освіти

Освітній портал Педагогічна преса Освітній портал Педагогічна преса

Український центр оцінювання якості освіти Український центр оцінювання якості освіти

Університет менеджменту освіти Університет менеджменту освіти

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації

Стейкхолдери Стейкхолдери
Щоб додати необхідна авторизація