12:36
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

14 січня 2020р. відбувся другий профорієнтаційний тренінг на тему „Рекламно-інформаційна діяльність закладів професійної (професійно-технічної) освіти у соціальних мережах. Анатомія Instagram”.

„Вибір професійного шляху – життєво важливе рішення для молоді”, – наголосила директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Полтавській області Ірина Закапко. Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Лідія Левада акцентувала увагу присутніх на особливостях профорієнтаційної роботи в умовах реформування професійної освіти.

Тренер digital-спеціаліст незалежного мистецького об’єднання „Magnum Opus” Юлія Гончаренко значну увагу приділила створенню та оформленню базового візуалу для стрічки та історій в Instagram. Учасники тренінгу самостійно створювали історії та пост, потім презентували свою роботу, отримували консультації, поради.

Висловлюємо щиру вдячність колегам – працівникам ДНЗ "Полтавський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості" (Володимир Онацько, Лілія Жила, В’ячеслав Жила) за якісну технічну підтримку проведення тренінгу.

 

Категорія: Організаційно-методичні заходи | Переглядів: 64 | Додав: Адмін | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]